

Beauty Business
Hur bygger man ett varumärke som skapar wow-effekt – och håller över tid, i en bransch där bruset för att nå igenom är enormt? Vilken roll spelar influencer marketing, produktutveckling och community för att lyckas i dagens beautyvärld? Välkommen till en kväll med YEoS hos Grant Thornton där vi får ta del av den osminkade sanningen bakom tre entreprenörsresor inom skönhetsbranschen.
"Det handlar inte om att ropa högst, utan om att lyssna mest. När du förstår kunden på riktigt, vet du också var du ska synas och vad du ska säga." Emil Holmqvist, grundare Hickap
Möt YEoS-medlemmarna Tilda Nordh (Rapide), Emil Holmqvist (Hickap) och Ofelia Vistedt (Vissy Comms, tidigare Caia), i ett ärligt samtal om att bygga varumärken som blir något större än sig själv, om framgångar och om misslyckanden. Vi pratar om avgörande beslut, insikter man fått och råden man själv velat haft på vägen.
Kvällen är öppen för dig som medlem i YEoS, samt för dig upp till 35 år som har ambitionen att skapa ett företag som ska växa och som söker inspiration för att ta nästa steg.
Tillsammans hos vår partner Grant Thornton bjuder vi på AW med tilltugg och insikter från
- Tilda Nordh, grundare av Rapide – Nordens största brynbarskedja
- Emil Holmqvist, medgrundare av Hickap – varumärket som tagit steget från YouTube till världens badrumsskåp och som närmar sig 100 msek i omsättning.
- Ofelia Vistedt, grundare Vissy Comms, ex Caia, som jobbar mycket med att bygga beauty brands.
"Hur räddar man ett varumärke som hamnat i blåsväder och når framgång på nytt igen?" Tilda Nordh, Rapide